На 8 и 9 юни русенският офроуд клуб бе домакин на третия кръг от националния шампионат на трасето край Бабово. Повече от 40 участника от страната се включиха в надпреварата.
Изграждането е отнело един месец /всяка събота и неделя/. 20 души от русенската офроуд група е кастрила клони, коси треви, обезпаразитява…
Всичко това обаче се случва след подкрепата на Община Сливо поле и кметство Бабово, както и на основния спонсор Свилен Стефанов, управител на F+ C агро. До трасето има постоянен ток и вода.
Все още няма русенско представителство в големите класове, където са майсторите. Осем да участниците в клас „Отворен” и двама в „Модифициран”.
Но пък русенските офроудъри се изявяват като добри съдии. Това сподели пред акцент. БГ директорът на състезанието Атанас Арабаджиев. Според него в целия шампионат това трасе е най-сложно и затова привлича много и добри състезатели.
Най- малкият клас е клас Отворен. Трасето е сравнително леко, не е за скорост, по-скоро за технично каране. Нарича се още затворено трасе- със старт и финал.
Другите трасета са на зони с 6 врати и са за преодоляване на препятствията за време. Идеята на Траяла е да се вложи максимум от системата машина- пилот- навигатор.
Клас „Стандарт” е за стандартни джипове, с минимални регламентирани подобрения.
При клас „Модифициран” е задължително да има рама и купе, както при всички джипове.
Клас „Прототип” – в него е най-неузнаваемия джип /по-скоро тръбна конструкция, върху която е изградена цялата машина. Това е най-тежкия и най- атрактивен клас. Тук инвестицията е от десетки, понякога и стотици хиляди левове.
Коментари
Все още няма коментари!
Коментирай