Григори Григоров, който е член на Съвета на директорите с Холдинга заяви, че нов подвижен състав няма как да има в следващите 5 години, както и че през тази година в бюджета няма да бъде включен ресурс за закупуване на такъв. Освен това от Холдинга уточниха, че ще се търсят възможности ремонтите на текущия подвижен състав да се правят в БДЖ. Прогнозата е през тази година да се направят 59 средни ремонта на влакове в депата на БДЖ.
„Ние сме в недостиг на подвижен състав, за да изпълним напълно графика си. Каквото и да вложим към момента в ремонти, това ще е дълъг процес” заяви изпълнителният директор на „Холдинг БДЖ“ Никола Василев. Той обясни, че в момента се проверяват наличностите в различни компании и планът е подвижен състав да се наеме след около 4-5 месеца, който да се експлоатира между 6 месеца и година. „Обществена поръчка за това ще има. Парите за наем ще се осигурят от съкращаване на други ресурси“, добави той.
Новият шеф на „БДЖ-Пътнически превози“ инж. Христо Иванов заяви категорично, че няма да бъдат използвани автобуси за определени маршрути, където не достига подвижен състав, каквото информация се тиражираше в медиите. Той обясни, че автобуси се използват единствено когато се повреди влак и няма възможност да се изпрати друг влак. Иванов уточни, че в момента тече обществена поръчка за избор на фирми, които да обслужват тези екстремни ситуации, като те са регионални - за различни лотове.
Коментари
Все още няма коментари!
Коментирай