ВиК Русе пусна мобилно приложение в помощ на потребителите, съобщиха от дружеството. Така се отговаря на съвременните изисквания и възможности, които предлагат модерните технологии. Чрез него всеки, който го ползва, ще може да научи сумата на новата си сметка за вода, както и за наближаващия краен срок за плащане.
Приложението позволява и да се получи информация кога ще бъдат отчетени водомерите, както и да се прави чрез него снимков материал за възникнала авария.
Освен това всеки потребител ще може да получи фактурата. За да се случи това е необходимо да се подаде „Заявление за доставка на фактура” в Центъра за обслужване на клиенти или в деловодството на фирмата.
От ВиК Русе напомнят, че при промяна на собствеността или на правото на ползване и/или предишния собственик или ползвател са длъжни да подадат до ВиК оператора от датата на промяната заявление.
По подробна информация може да се получи от страницата на ВиК дружеството в интернет- vik- ruse.comили от Центъра за обслужване на клиенти на ул. „Цариград” 7.
Коментари
Все още няма коментари!
Коментирай