„Всяка случка може да бъде използвана политически и това не е бедата. Въпросът е дали при станалата трагедия се търсят решения на реални проблеми и дали се търсят на правилното място. Катастрофата край Своге постави серия от въпроси. Системата на обществените поръчки и нейните пороци са ясни на всички – че има няколко приближени на властта фирми, което са си „постлали”, за да получават само те поръчките, че тази система започва да дава дефекти”, коментира Дончева.
По думите отново се търсят дежурни виновници, като шофьора на автобуса, но този път не се наблюдава желание у гражданството да мрази шофьора, а за първи път се поставя въпросът за състоянието на пътищата.
Дончева попита защо за ремонта на трасето гаранцията е само 2 г., колкото е за ел. уредите, които си купуваме от магазина и защо непрекъснато се говори за намаляване скоростта у нас при положение, че се произвеждат все по-мощни коли. Сега ограничението на скоростта падна на 30 км. воче и 10 да стане, коментира още лидерът на "Движение 21".
Коментари
Все още няма коментари!
Коментирай