Значителни ръстове на онлайн потреблението на туристически услуги в световен мащаб показва скорошен доклад на един от най-големите изследователи в туризма Skift. Само две от най-големите онлайн туристически агенции в света, базирани в САЩ и Европа, генерират стотици милиарди годишен брутен оборот от резервации на хотели, самолетни билети, коли под наем и други туристически услуги чрез интернет и се оказват едни най-големите рекламодатели в света изобщо.
Тенденцията е към все по-мащабно разширяване на предлаганите услуги и доставчици и превръщането на тези платформи в all-in-one място за организация на пътувания. Те предоставят на потребителите възможност за лесно сравнение на огромен брой оферти, удобни резервации и конкурентни цени.
Големите играчи се надпреварват да добавят към своите бази все по-голям брой хотели и превозвачи от цял свят, а огромна скорост набира и предлагането на алтернативно настаняване (отдаване под наем на лична собственост), ресторанти, ваканциионни пакети, екскурзии, билети за различни атракции, събития и други.
Най-голямата онлайн туристическа агенция у нас, eSky, e вече 10 години на българския пазар, но въпреки своя опит и голям брой клиенти, у нас все още среща известен скептицизъм и потребителски въпроси като:
Коментари
Все още няма коментари!
Коментирай