Пазарният лидер по продажба на цигари в България – British American Tobacco (БAT), който е с дял от около 40% след покупката на брандовете на "Булгартабак", ще пусне бездимни продукти през есента, съобщи Капитал.
В регистъра на Министерството на икономиката има заявки за вписване на три бездимни продукта с бранда Dunhill. Процедурата по регистрацията, през която вече минаха първите участници на пазара на бездимни продукти – Philip Morris, продължава до шест месеца.
От ВАТ България не коментират точната си прогноза кога очакват да са готови с регистрацията, на какви цени и къде ще се разпространяват продуктите им.
За разлика от други европейски страни, в които бездимните изделия се предлагат с бранда им Kent, който е от средния ценови сегмент, в България изборът е с вкус на "високата" им марка Dunhill и вероятно ще бъде близо до 6 лв. Устройството, което е конкурентно на IQOS, се нарича glo.
Ако се съди по регистъра, третият световен концерн, който произвежда бездимни изделия – Japan Tobacco International, все още не проявява интерес да предложи на пазара в България своя продукт.
Коментари
Все още няма коментари!
Коментирай