Събота, 12 Октомври 2024

Пламен Димитров впечатлен от Експрес сервиз и от МИК БГ

Пламен Димитров впечатлен от Експрес сервиз и от МИК БГ
Публикация   18 Юни, 2018   /     akcent.bg   /     885

   КНСБ стартира третия етап на кампанията си „Бъди инфо“ от Русе. Инициативата се провежда от няколко години, а целта е фирмите да бъдат информирани за системите за информиране и консултиране към и от работниците, а самите служители да получат знания за правата си.
В рамките на кампанията ще бъдат посетени над 200 водещи български компании с близо 20 000 работещи.

   В Русе ще бъдат посетени 9 предприятия. Първото беше единственият производител на локомотиви в България „Експрес сервиз“ Русе. Президентът на КНСБ представи пред ръководството на компанията възможностите, които предлага системите за информиране и консултиране, както и съдействието, което може да окаже КНСБ за изграждането им.

   Липсата на квалифицирани кадри и на прозрачнос в областта на обществените поръчки са сред най-големитепроблеми в предприятието, обяви пред лидера на Конфедерацията Цветелин Колев от мениджмънта на фирмата.

   Пред ръководството на „Експрес сервиз“ бяха представени и другите възможности, които КНСБ предлага за бизнеса – обучение на кадри с ваучери, Националната взаимоспомагателна каса, възможности за работнически спорт, Международният етнофестивал „Децата на Балканите – с духовност в Европа“.

   В рамките на кампанията бе посетена и шивашката фирма МИГ БГ. Екипът бе воден от вицепрезидента Чавдар Христов, председателят на федерацията на независимите синдикати от леката промишленост Цветелина Милчелиева националният секретар Тодор Капитанов и . В компанията работят 150 души.
Темата за кадрите беше водеща и на срещата с ръководството на КРИБ в Русе.



Коментари

Все още няма коментари!

Коментирай

   captcha

Прочети още