Събота, 12 Октомври 2024

Шоколадовата целувка, Меган и расизма: Една сгафила реклама

Шоколадовата целувка, Меган и расизма: Една сгафила реклама
Публикация   24 Май, 2018   /     akcent.bg   /     548

Германска фирма реши да се възползва от сватбата, но ефектът се оказа обратен

   Германска компания се извини заради реклама, която на мнозина се стори расистка. Компанията Super Dickmann's публикува в събота снимка, повлияна от темата на дена - сватбата на принц Хари с Меган Маркъл.

   Един от най-популярните продукти на Super Dcikmann's - Schokokuss (Шоколадова целувка) бе пременен в сватбена рокля, а в поста си компанията пише "Какво чакате? Не ви ли се иска и вие да бъдете Меган днес".

   И Facebook потребителите не закъсняха и обвинииха компанията в расизъм, пише BBC. Компанията по-късно изтри снимката, която вече беше споделена десетки пъти и се извини. Говорител на компанията заяви, че постът е бил "глупав и смущаващ".

   "Много се извиняваме! Светът на "Super Dickmann's е пъстър, разнообразен и далеч от расизма", заявиха от компанията.

   Шоколадовата целувка често е наричана "negerkuss" (целувката на тъмнокожия) от по-възрастното поколение в Германия.

   А това далеч не беше първото расистко "провинение" в Германия около произхода на Меган Маркъл.

   Обществената ZDF на няколко пъти по време на прякото излъчване на сватбата описа булката като "екзотична", а по-късно отбеляза, че госпъл хорът пеел "красиво черно".

Източник: dnes.bg



Коментари

Все още няма коментари!

Коментирай

   captcha

Прочети още