Днес, в Русенски университет „Ангел Кънчев“, се проведе семинар за предприемачи, съпътстван от информационна кампания за конкурса „Големите малки“, насочен към развитието на малкия бизнес в България. Организатор за четвърта поредна година е вестник „24 часа“. Модератор на събитието беше г-н Иван Михалев, търговски директор на Медийна група България. Приветствия към присъстващите отправиха зам.-кметът по европейско развитие в Община Русе д-р Страхил Карапчански и чл.-кор. проф. дтн Христо Белоев – ректор на РУ „Ангел Кънчев“ и председател на Общински съвет – Русе.
Д-р Карапчански поздрави участниците в семинара и връчи поздравителен адрес от името на кмета Пламен Стоилов до управителя на Медийна група България г-жа Венелина Гочева. Зам.-кметът увери присъстващите, че Община Русе винаги е подкрепяла бизнеса и акцентира върху важните за Русе инфраструктурни проекти, които ще променят облика на града.
Кампанията на вестник „24 часа“ има за цел да подпомогне и насърчи малките фирми, които са гръбнакът на всяка икономика. В рамките на конкурса 10 фирми-победителки ще получат награда – безплатен рекламен пакет във вестник „24 часа“, както и на сайта на стойност 10 000 лв. всеки. Чрез рекламата, ще се даде възможност на фирмите да достигнат до повече клиенти и да развият бизнеса си.
Целта на съпътстващите събития на кампанията е малките и средни фирми в България да получат от първа ръка актуална и полезна информация за различните услуги и проекти, по които могат да разчитат на подкрепа от държавните институции.
Партньори по проекта са Министерството на икономиката, Изпълнителна агенция за подпомагане малки и средни предприятия в България, Българската агенция за експортно застраховане и Българска пощенска банка.
Коментари
Все още няма коментари!
Коментирай