На 12 май русенци и гостите на Русе ще имат възможността да прекрачат прага на едно нова придобивка за дунавската столица на България. На 5000 кв. м. площ след 5 млн. лева инвестиции за първи път в страната ще отвори врати хипермаркет EDEA- една българска идея за търговия.
Представители на собственици и мениджмънтът на дружеството показаха и разказаха пред представители на медиите в града концепцията на големия магазин, в който всеки може да немери почти всякакви стоки за ежедневието.
Едно от многото положителни неща в случая е фактът, че собствениците в този първи за тях обект искат да покажат идеи, потенциал и възможности в тази това за тях сфера на бизнес. И то в условията на силно конкурентна среда.
Но нека да тръгнем на една разходка из хипермаркета. Още от входа правят впечатление количките за пазаруване- различни от традиционните метални, тези са значително по-леки, с поставка за кафе или безалкохолно. А предпочитаната напитка може да се закупи от супермодерен апарат за кафе, който е на самообслужване.
Входът за магазина е вдясно, а по цялата дължина вляво е зоната за хранене. Но за нея- по-късно.
Още в началото има кът за цветя. Стремежът ни е бил на всяко едно място посетителите- клиенти да чувстват комфорт и уютна среда, като в същото време и да не стресира с помпозност и излишен лукс, обясни Свилен Александров- директор „Бизнес развитие”.
Преминаваме през специализирана зона за плодове и зеленчуци. В близост са насипните кафе, варива, зехтин, диетични и биохрани. Впечатлява обстановката с ярките и наситените цветове по стените, които допълнително разведряват обстановката. Насреща е и едно изкушение- машина за фреш…
Пекарна
Стигаме до пекарната, която е част от иновациите, които пресъздават традициите в правенето на хляба. Тук клиентите може да пазаруват 12 вида хляб, включително и за диабетици, на място произведено тесто, без подобрители и набухватели, обещават от EDEA. Пекарната има и внушителен капацитет- 20 000 хляба.
Преминаването от една зона на продажби в друга става с информационни табели.
Червени меса, риба, мляко, сирена и кашкавали
В зоната за червени меса веднага вниманието привлича откритата за клиентите транжорна. Всеки може да си избере месо и да наблюдава как се филира или обезкостява.
Очаквано за EDEA, но необиквано за посетителите е витрината за зреене на месо. Телешкото престоява 30-40 дни, за да стане най-добро за консумация, а въпросната витрина дава възможност да се види и как изглежда преди да бъде приготвено. Прошуто също ще се предлага, и то от най-добрите производители в Европа.
Салатите, които ще се предлагат, са готови за консумация и са приготвени на място.
Вина и алкохолни напитки, пиво
Тази зона обещава интересни преживявания- не само след пазаруването, но и по време на избор на предпочитаните алкохолни напитки. Идеята на EDEA е да бъдат предлагани над 100 вида вина, български и вносни. Достъп до предлагане е предвиден и за по-малки регионални производители. А за това ще има и атрактивни дегустации.
Бирата и тя ще е със значимо присъствие- голямо разнообразие на марки и вкусове.
Кът за литература
Освен предлаганите в хипермаркета вестници, списания и книги, са предвидени и разнообразни художествени и литературни инициативи.
Зона с готови за консумация храни
Това не е просто място, пространството предполага една свобода на движение и възможност за спокоен избор на прясно приготвена на място храна с пресни продукти, обяснява Александров. Това широко пространство е след касите, един самостоятелно обособен обект за хранене на самообслужване. Четири вида готвено, супи и чорби, на място приготвени сладкиши и торти, както и готови. И не на последно място различни пици на парче, които ще изгонят усещането за глад дори и на най-големите лакомници.
За да бъде храненето напълно приятно са осигурени 100 места с приглушено осветление, което да хармонизира с желанието за отмора. И за да е всичко напълно удовлетворяващо, безплатен детски кът ще позволи част от семейството или от приятелките мами да се наслаждават на малко спокойствие и на добрия вкус на избраната от тях храна.
И онова, което на клиентите няма да направи вероятно впечатление- магазинът е изцяло с високотехнологично оборудване. И няма нищо по-естествено, след като собствениците на EDEA груп са и основен доставчик на оборудване на магазини за хранителни стоки в страната.
Колкото до доставчиците- изборът им явно е доста прецезиран, след като сред тях са „Бозмов” и „Фишери 2009”.
На шега или не, Русе увеличава арсеналът си и все по-устойчиво се утвърждава като Градът на първите неща, вече и в най-новата ни история.
Но, както се казва, най-хубавото предстои- 12 май.
Коментари
Все още няма коментари!
Коментирай