Еротичен календар на агротематика за първи път се появи у нас, и то предколедно. Агроеротика е вероятно и дума, която получава зае първи път живот именно с тази нестандартна, но доста добре приета идея не само от фермери.
"Идеята на календара е да повиши духа и да покаже една по-различна визия на аграрния сектор, тъй като земеделието ежедневно е под натиска на куп натрупани и нови проблеми", казва Борислав Борисов, създател на Фермер.БГ. Борисов е и фотограф на снимките, които са правени из Русенско.
Решихме да снимаме в Русенския регион, тъй като тук се гледа доста рапица и разчитахме на това. Но като дойдохме, установихме, че поне тази година нещата не стоят така. Тръгнахме в посока с. Мечка, влязохме в едни хубави зелени поля и там снимахме Катя Стоянова. Тя краси страницата за м. април. Другият модел, Константина Маркова, позира някъде по полята на с. Тръстеник и представлява предпоследният месец от годината, сподели специално за www.akcent.bg изявилият се като фотограф собственик на социалната фермерска мрежа. Всъщност излязохме от с. Мечка и завихме надясно, без да знаем накъде отиваме, каза още Борисов.
Фотосесиите за календара стартират още през март 2010 г.. Оказва се, че за подобна инициатива никак не е лесно да се подберат фотомодели, които да газят в полето, да влизат във ферми, да се качват на трактори и да галят крави.
Подборът на екипа бил доста сериозен - лицата от календара са на известни български красавици: Златка Димитрова (плеймейтка за 2009), бургаската сирена Малта Пандева (Playboy 2010), Иванина (Биг Брадър) , Жана Йовчева и Дорис Бързакова (спечелили челни места в престижния конкурс за модели на американското списаниe Rosebud 2010) , Гея Антонова (усмихваща ни се от телевизионните реклами на ОББ, Загорка, Практикер и др.), Лъчезара Кънчева (финалистка в Мисия Беллисима), Силвия Димитрова-Бахати (Мис Силикон 2009), Мария Вачева, Райна Караянева, Катя Стоянова и Константина Маркова (български топ модели).
Във всеки един от месеците се разкрива красива гледка, а дори през зимата момичетата са в оскъдно облекло. Ползвани са различни сюжети, всички от които от обикновеното фермерско ежедневие. "Визията провокира съзнанието и отключва фантазията, затова и нищо по нея не е дадено на готово", допълни Борисов. Освен подборът на момичета е направен такъв и за природните местности. Обиколени са красиви села в почти всички части на България
Идеята на българите явно е вдъхновена от Германия, където през октомври излезе еротичният селски календар за 2011 година, чиято цел е да разруши стереотипа за изостаналия селски живот и да покаже, че фермерският труд може да бъде привлекателен.
Коментари
Все още няма коментари!
Коментирай