От началото на седмицата пушачите на шест доскорошни бранда на "Булгартабак" с пазарен дял от 6% получават предложение да изберат марка със същото съдържание на никотин и катран, но с бранда Rothmans. Причината е, че собственикът на марките – British American Tobacco (ВАТ), вече няма да произвежда ММ, GD Blue, Tresor Blue, Bulgartabac One, Victory Code и "Средец", пише "Капитал".
Търговците на дребно са предупредени, че ще продават българските марки до изчерпване на количествата и ново зареждане няма да има.
Това става след като през миналата пролет световният концерн ВАТ купи марките от свързания с депутата от ДПС Делян Пеевски цигарен холдинг "Булгартабак".
Клиентите на досегашните им марки имат и още един стимул да превключат на популярния бранд на ВАТ и той е цената – всички брандове от "приемното семейство", към които им предлагат да преминат, са с 10 стотинки по-евтини от досегашните.
Според слуховете на пазара процесът ще продължи с най-популярните брандове - Victory и Еva, които през декември 2017 г. са съответно трети и четвърти по пазарен дял. Според източници на "Капитал" Victory ще бъде заменен с Lucky Strike, a Eva – с Vogue. От българския клон на ВАТ обаче отричат засега да имат такива намерения.
Коментари
Все още няма коментари!
Коментирай