Порше" представя на автосалона в Женева хибридната версия на новата "Панамера". Автомобилът е зареждащ се от контакта хибрид, като съхраняваните в неговите батерии 14.1 киловатчаса електричество стигат за изминаването на до 49 километра само на ток с нулеви вреди емисии и без разход на бензин.
Хибридната лимузина използва четирилитров V8 бензинов двигател с 550 конски сили и електромотор със 136 коня. Общата системна мощност е 680 к.с., а максималният въртящ момент е 850 Нм.
Така екипирано "Порше Панамера" хибрид се отличава с ускорение до 100 км/ч за 3.4 секунди, максимална скорост от 310 км/ч и разход на гориво от 3 литра на сто километра. Автомобилът е със задвижване на четирите колела и автоматична скоростна кутия с двоен съединител.
Що се отнася до практичността хибридната "Панамера" о нищо не отстъпва на останалите версии на луксозната лимузина - отзад има три места, но има и вариант да се поръчат две самостоятелни кресла. Багажният обем е между 425 и 1295 литра.
Колата може да се шофира в шест различни режима, сред които и изцяло електрически, при който максималната скорост е ограничена на 140 км/ч.
Срещу доплащане "Порше Панамера" хибрид може да бъде със завиващи задни колела, като задният мост се отклонява до 2.8 градуса. При скорост до 50 км/ч задните гуми се завъртат в посока обратна на предните, което прави автомобила по-маневрен. При висока скорост задните и предните колела са в една и съща посока и това позволява хибридната лимузина да е по-стабилна на пътя и по-прецизно да описва завоите.
Активното окачване е част от серийното оборудване на автомобила, като изборът е между нормални, комфортни и спортни настройки. Част от ходовата част са три камери за въздух, който позволяват разстоянието от най-ниската точка на колата до земята да се променя. При максимално вдигната каросерия просветът е с 2 см. по-голям от стандартния, а в спортен снижаването отпред е с 2.8 см, а отзад с 2 см.
Източник: dnevnik.bg
Коментари
Все още няма коментари!
Коментирай