Понеделник, 23 Декември 2024

Красавици представят новите колекции в провокативни кадри

  Красавици представят новите колекции в провокативни кадри
Публикация   18 Фев, 2018   /     akcent.bg   /     794

Провокация на задната седалка: За секса и модата



   Сексът продава. Твърдение, което през годините е доказвано многократно от голям брой дизайнери в модните къщи.

  Има някои брандове обаче, които не просто използват секса и провокацията за продажби, но го припознават като свой емблематичен почерк в индустрията.

  Най-явният пример за такава марка е Tom Ford, които и до ден-днешен не изневеряват на стила си.

  Последната рекламна кампания за пролет-лято 2018 идва от професионалния обектив на Стивън Клейн и пресъздава истински трилър със своите кадри.

  Джоан Смолс, Карен Елсън и Имари Караня застават пред обектива както през деня, така и през нощта с новите предложения на марката и концептуална линия, която подхожда повече на сценарий за убийство.

  Позиращи в багажника на кола, голи само по чанта или тичайки в нощта, красавиците представят коктейлни рокли, кожени якета и описващи тялото блейзъри.



Коментари

Все още няма коментари!

Коментирай

   captcha