Четвъртък, 16 Януари 2025

Туризмът в Русе ще търси повече публичност и реклама в страната и чужбина

Туризмът в Русе ще търси повече публичност и реклама в страната и чужбина
Публикация   13 Ян, 2018   /     Румен НИКОЛАЕВ   /     296

    В Заседателна зала на Община Русе се проведе  заседание на Консултативния съвет по въпросите на туризма на Община Русе, водено от зам.-кмета и председател на Съвета –  Даниела Шилкова.

   Дневният ред на заседанието включваше отчет на дейностите по Програма за развитие на туризма на Община Русе за 2017 г. и предложение за Програма за развитие на туризма на Община Русе за 2018 г.

  Заседанието премина в конструктивен диалог, като бяха обсъдени основните направления и дейности за настоящата година. Предложените отчет и Програма за развитие на туризма бяха приети единодушно.

  Програмата за развитие на туризма в Община Русе през 2017 г. се проведе в изпълнение приоритетите, заложени в стратегията за развитие на туризма на Община Русе до 2020 г. и превръщането на град Русе в туристически център чрез целенасочено и функционално използване на даденостите на региона, както и утвърждаването му като привлекателна дестинация в национален и международен аспект.

  По предложение на Дидо Липовански бе гласувано и прието Съветът да провежда тази година работни срещи, на които предварително да бъдат поставени за обсъждане конкретни теми. Красимир Иванчев постави въпроса за събиране на туристическите такси от къщите за гости и от апартаментите под наем. Нели Миткова обясни, че те са на регистрационен режим и тези, които са регистрирани, си плащат данъка. Колкото за нерегистрирани, при подаден сигнал ще бъдат извършвани проверки и ще бъдат налагани санкции.

   Бе поставено под въпрос обективното оценяване на категорията "хотел на годината", след като това се прави от русенци, а почти никой от тях не ползва услугите на обектите за нощуване в града.

  Община Русе бе отличена от Българската хотелиерска и ресторантьорска асоциация и Националното сдружение на Общините в Република България с престижната награда за най-добро маркетингово позициониране на дестинацията през 2017 г.



Коментари

Все още няма коментари!

Коментирай

   captcha