Неделя, 13 Октомври 2024

Как чатботовете превземат бизнеса

Как чатботовете превземат бизнеса
Публикация   17 Окт, 2017   /     akcent.bg   /     273

  Защо всяка компания трябва да обърне внимание на така наречената чатбот революция, която навлиза почти във всички сфери на бизнеса и какво представлява бот икономиката?

  Напредъкът по отношение на изкуствения интелект, съчетан с разнообразието от мобилни приложения наливат масло в огъня на една нова революция - тази с развитието и навлизането на чатоботове почти във всички бизнес сфери.

  Софтуерни програми, които използват месинджъри или чатове, чрез които се изпълняват множество задачи от изготвяне на програми до реализиране на събрание или среща, от прогноза за времето до помощ към потребителите да си закупят нов чифт обувки - за всичко това може да се погрижи чатбот. 

  Предвиждайки големия потенциал, различните бизнеси вече инвестират мощно в бот икономиката. Редица известни марки, а също и издатели вече инсталираха ботове в своите месинджъри и канали за комуникация, включително гиганти като HP и CNN.

  И докато бот революцията е все още в ранна фаза, мнозина прогнозират, че 2017 година ще е годината, в която се случва бум в интеракцията между човека и изкуствения интелект.

  Има и някои компании в България, които въведоха чатбот - сред първенците се отличава дигиталната финансова компания Кредисимо, която се похвали с подобна иновация. Нейният изкуствен интелект SIMO обслужва хиляди клиенти месечно.

  Ако сте в дигитална компания, която има намерението да се задържи на гребена на вълната, е добре да проучите въпроса по-обстойно и да видите как се променя картината с навлизането на ботове в комуникацията, как други бизнеси се възползват успешно от тях, как можете да постигнете най-силно влияние и да станете част от бот екосистемата.

  Много разработчици вече предлагат бот програми, с които да задвижвате по-успешно бизнеса си. Потенциално ще реализирате и спестявания, и намаление на разходите в годишен план от въвеждането на подобна програма. В много случаи чатботовете заместват услугите, които предоставят ваши служители на клиентите ви, а също така извършват и услуги в продажбите. Потенциално можете да реализирате добра възвръщаемост от въвеждането на подобни технологии, а за някои компании това ще означава и присъствие сред големите играчи в сектора. 


Коментари

Все още няма коментари!

Коментирай

   captcha