Снимка: Авторът /Маршавелов вече победител, минути след финала/
- Броени минути преди старта, няколко минути за няколко въпроса?
Слушам….
- Ти си с рекорд от миналата година и на писта Русе. А на тренировката за място- втори, някакъв проблем ли има сега?
Не, на първата тренировка започнах да напасвам гумите към трасето. При втората излезе автомобилът на сейфти кар и не успях да покажа възможностите на автомобила.
- Да, ти претърпя сериозна катастрофа, но това не ти попречи да поставиш рекорд за време и на писта Русе миналата година. Как се случват при теб тези неща?
Когато автомобилът е добре подготвен, когато пистата пасва на стила на каране, когато имаш достатъчно амбиция и желание за победа- просто нещата се случват.
- Не ти ли липсват обичайните „заподозрени”, няма ли да бъде състезанието малко „скучно” само със 7 автомобила?
Донякъде, по-вероятно е да липсват на публиката. Но всеки избира какво да прави- един отива да в друго състезание, друг- няма готовност с автомобила си…
- Кого визираш в случая?
Царски реши и избра да бяга високопланинско. Румен Дунев не е готов с автомобила си, каза ми наскоро, че има вероятност да е готов за Бургас. А за мен не е важно колко душе ще се състезаваме в групата. Подготвил съм се за победа, независимо дали ще сме седем или 70 коли.
- Какво ти е мнението за писта Русе, но дай откровено, нищо че е домакинско състезание.
Има проблеми при лошо време, като вали ще е проблем. На места асфалтът е на вълни и при дъжд стават локви. Както преди години имах катастрофа по същите причини. … Получава се аквапланинг.
При това състезание е взето добро решение с този шикан под моста. Убива се скоростта, а сме развивали до 250 км. в час. За мен това е висока скорост за градски трасета. Явно е тенденция на повечето трасета да се слагат ограничения на скоростта- шикани на дългите прави.
- Как върви шампионата досега?
Ще отправя малко критика към федерацията. До последно календарът не беше ясен. Това бе проблем за нас като пилоти и за спонсорите- не знаем за къде ще имаме бюджет, кога и за къде трябва да подготвяме автомобилите. Тези коли искат повече внимание, добро финансиране.
- Не се ли чувства автомобилният спорт до голяма степен ощетен заради забраната да се споменават имената на фирмите- спонсори по телевизията?
От миналата година вече не е така. Има предаване по Ринг ТВ, в неделя по БТВ и по канал 1 излъчват награждаване, в централните новини имаме от 12 до 15 секунди. Показват се автомобилите, без да се замазват надписите.
Коментари
Все още няма коментари!
Коментирай