Сряда, 5 Февруари 2025

БСП харчи най-много за реклама на кандидата си за президент

БСП харчи най-много за реклама на кандидата си за президент
Публикация   19 Окт, 2016   /     akcent.bg   /     2193

   БСП е дала близо 364 хил. лв. без ДДС за предизборна реклама, инвестирайки близо два пъти повече от ГЕРБ за представяне на кандидатпрезидентската си двойка. Това съобщава "Капитал Daily", като се позовава на договорите, публикувани от медиите във връзка с изборите за президент, и подадените от кандидатите списъци към Сметната палата. Данните са актуални към 17 октомври.

  Най-голяма част от средствата за реклама екипът на ген. Румен Радев е насочил към Би Ти Ви – над 85 хил. лв., "Нова телевизия" – 79.5 хил. лв., и "Инвестор" (телевизиите "България он еър", "Блумбърг" и сайтовете "Днес.бг" и "Инвестор.бг") – 55.7 хил. лв.

   Изданието отбелязва, че тази година от ГЕРБ не са сключили договори за реклама с най-големите медии в страната – Би Ти Ви и "Нова телевизия". Партията е дала за реклама на двойката Цачева-Манушев над 196 хил. лв., като най-големи постъпления са отчетени към "Канал 3", БНТ и в. "24 часа".

   От АБВ, издигнала Ивайло Калфин, най-големи постъпления има към групата на "Инвестор" и също "Канал 3", докато Красимир Каракачанов от коалицията "Обединени патриоти – НФСБ, "Атака" и ВМРО, залага на Би Ти Ви, "Нова телевизия" и БНТ.

   Предизборните кампании присъстват основно в големите телевизии и доста по-малко в печатните издания, показва справката на "Капитал Daily". Би Ти Ви привлича най-много средства – 139.4 хил. лв., следвана от БНТ със 134 хил. лв. и близката до депутата от ДПС Делян Пеевски "Канал 3" с над 122.5 хил. лв. На четвърта позиция е "Нова телевизия" със 111.7 хил. лв.

  От печатните медии политическите сили са инвестирали най-много във в. "24 часа", част от "Медийна група България", с общо 82.5 хил. лв. и в. "Стандарт" с 30.8 хил. лв. От радиата най-големи постъпления отчита "Дарик радио" с 82.6 хил. лв. и К2 със 13.4 хил. лв.

   Макар да присъстват в списъците на Сметната палата, някои медии все още не са оповестили стойността на договорите си с политическите сили. Това са информационна агенция "Блиц" и ПИК, "Фрог нюз", "Фокус нунти", "Инфопрес и Ко", "Труд медия", "Журнал за жената", сайтът "Вести.бг" и "Клуб Z".



Коментари

Все още няма коментари!

Коментирай

   captcha

Прочети още