Най-успешните български компании могат да участват в конкурса „Най-добра българска фирма на годината“, който се провежда за пети път.
Инициатор на проекта е Fibank (Първа инвестиционна банка). Мисията на конкурса е да фокусира общественото внимание върху примерите за устойчив бизнес, да поощри силните бизнес идеи и добрите бизнес практики.
Предвид индикациите за икономическо възстановяване тази година акцент в надпреварата ще бъде потенциалът за развитие на българските фирми. Високо ще бъдат оценени компаниите, които показват възможности за справяне в конкурентна среда във и извън страната, както и потенциал за навлизане на нови пазари – у нас и в чужбина.
Задължително условие за участие на фирмите в конкурса е те да имат български капитал, български мениджмънт и да представляват български бранд.
През 2015 г. за приза се състезаваха 220 фирми.
Коментари
Все още няма коментари!
Коментирай