Кампанията Focus Motion се провежда на 3 етапа. Първите два вече приключиха.
1. Text drive: Тест-драйв на блогъри.Стартирал в началото на май, за времето на провеждането му, точно 13 блогъра успяха да го тестват, всеки за по 10 дни, и да споделят впечатленията си от него в блоговете си, туитър и други социални мрежи.
2. Photo drive: Втората част се проведе по време на Автомобилния салон в София, когато над 500 човека се снимаха с новия Focus, качихме снимките им във фейсбук профила на Ford Focus BG, а измежду всички тагнати се разигра игра със страхотни награди.
3. Movie drive: Това е последният етап от предпремиерното представяне на новия Focus.
Стартът бе даден на 25 юли и ще продължи до 10 октомври. По същество това е един масов тест-драйв, който се провежда по предварително изготвен график .
Текущият етап от провеждането започва от днес 13.09.2011г. в Русе .
През следващите 2 седмици новият Focus ще е в представителството на Мото-Пфое в Русе и всеки желаещ , с валидна шофьорска книжка ще може да се запише за да тества един от двата автомобила. Кандидатите ще разполагат с 1 час, в който сами да покарат новия Focus по избран от тях маршрут. Автомобилите ще се взимат от представителставото и ще се връщат пак там. В рамките на тези 60 минути, тествалите трябва да заснемат видео или да направят снимки, които със специално приложение (което ще бъде качено на фейсбук профила на новия Focus http://www.facebook.com/fordfocusbg#!/fordfocusbg) ще се превръщат във видео. За тези видеа ще се гласува и отново са предвидени атрактивни награди.
Записването за тест-драйва ще се случва във фейсбук профила на автомобила и на сайта на капанията http://www.newfocus.ford.bg/moviedrive.
Коментари
Все още няма коментари!
Коментирай