Понеделник, 14 Октомври 2024

Станко Станков: Бариерите в КТМ помагат за поддържката на вътрешнозаводските пътища

Станко Станков: Бариерите в КТМ помагат за поддържката на вътрешнозаводските пътища
Публикация   12 Юли, 2016   /     akcent.bg   /     897

По този начин се осъществява и контрол на влизащите и излизащи МПС на територията на площадката и се подобрява пропускателния режим.

   Достъпът до територията на площадката на бившето КТМ има бариера от няколко месеца вече е платен. За необходимостта от подобно решение разказва управителят на Булмаркет ДМ Станко Станков, един от тримата акционери в ТМ инфраструктура, което е купило вътрешнозаводските пътища след търг на икономическото министрество.

Лично аз съм от 1997 година на територията на бившето КТМ, каза Станков. От тогава допреди 2 години на всяка една среща с кметовете и с кандидатите за кметове е поставян въпроса за поддържане на инфраструктурата.  Улиците бяха в актива на ТМ в ликвидация, което не ги поддържаше.  Затова многократно сме предлагали да бъдат прехвърлени като активи на Община Русе и тя да ги поддържа.

  В крайна сметка създаденото дружество ТМ инфраструктура купи на последния търг, организиран от министерството на икономиката, тези улици. Така три от най-големите компании платиха и видяха възможност проблемът да бъде решен по този начин, за да има нормални пътища.

  От него момент досега са реновирани около 1500 м. пътища, както и ново улично осветление. Тази година продължаваме с преасфалтирането, като плановете ни са до края на следващата година всички улици да бъдат удобни да преминаване.

  Факт е, че до този момент, преди слагането на бариерите, никой не е дал една стотинка да поддържката на тези пътища.  Ние сме провели няколко срещи, на които сме предлагали на собствениците на всички фирми на територията на КТМ да участват в акционерното дружество, което е отворена структура.  Естествено, който участва в него, трябва да споделя както приходите, така и разходите, а те не са никак малки.  За съжаление и сега приходите не покриват направените разходи. Затова явно и никой не се ангажира с участие в него.

  В сегашната ситуация трябва да се отбележи, че бариерите, освен като начин за събиране на някаква такса, която отива единствено и само за поддръжка на пътищата, позволяват да се осъществява пропускателен режим за влизане и излизане на територията на КТМ.



Коментари

Все още няма коментари!

Коментирай

   captcha