Понеделник, 23 Декември 2024

Нова стратегия за предстоящата кампания ще осъществи „Винпром- Русе”

Нова стратегия за предстоящата кампания ще осъществи „Винпром- Русе”
Публикация   25 Авг, 2011   /     Румен НИКОЛАЕВ   /     502

Винарната е подобрила рентабилността през първото полугодие с 4 на сто и е снижила загубата с 30 %

 

 


 Нова стратегия ще осъществи тази гроздоберна кампания „Винпром- Русе”, съобщи управителят на дружеството Наталия Къснеделчева. Тя е продиктувана от необходимостта за до-добра рентабилност на финансовия ресурс. Ще бъдат изкупени само 80 т. бяло грозде от сорта шардоне. Други 1000 тона вино ще бъде произведено от три други винарни- една с Южна България, една в Централна и една- в Русенския регион. От тях „Винпром- Русе” ще изкупува поетапно на база предварително сключени договори в рамките на 10 месеца бяло и червено трапезно вино. Колкото до производството на класни вина- това си остава приоритет за русенския винпром, поясни Къснеделчева.

Тази политика всъщност вече е прилагана през миналата година и е дала добри резултати в условията на ограничено търсене на високоценови продукти. За първото полугодие се отчита с 4 на сто по-добра рентабилност и с 30 процента снижение на загубата спрямо същия период на миналата година.

Колкото до цените и качеството на гроздовата суровина Къснеделчена смята, че тазгодишната реколта ще бъде с много добри показатели. В същото време винопроизводителите ще се постараят да запазят изкупните цени на нивата от миналата година- около 50-55 ст. за килограм качествено бяло грозде и 45-50 ст. за червено. Дори и за има повишение, то няма да бележи скок, смята управителката на русенската винарна.



Коментари

Все още няма коментари!

Коментирай

   captcha