Toyota запази позицията си на №1 сред автомобилните компании, удържайки атаката на BMW и Mercedes-Benz. Tesla, междувременно, влезе в Топ 10 за пръв път.
Проучване на пазарния анализатор Millward Brown показва, че стойността на марката Toyota възлиза на $29,5 млрд., което е ръст от 2% спрямо миналогодишната класация BrandZ Top 100 Most Valuable Global Brands.
Toyota е №1 в 9 от 11-те годишни проучвания на Millward Brown.
Tesla, чиято стойност е оценена на $4,4 млрд., изпревари Lexus за №10 сред автомобилните брандове. За това най-голяма заслуга има Model 3 и над 400 000 предварителни заяви за модела.
В десетката влиза и Porsche, заемайки №9.
Втора позиция в класацията заема BMW, стойността на която се е увеличила с 2% до $26,8 млрд.
С най-голям процент в Топ 10 се е увеличила стойността на Mercedes – 4%, като брандът се оценява на $22,7 млрд., достатъчни за третото място.
Общата стойност на марките в Топ 10 е спаднала с 3% до $139,9 млрд., отразявайки спада при Audi, Honda и Land Rover. Най-големият спад е при Audi – цели 6%, което се дължи най-вече на „Дизелгейт“.
Коментари
Все още няма коментари!
Коментирай