Неделя, 22 Декември 2024

M. Тодорова: Туристическият бранш е силно чувствителен към междудържавни сътресения

Публикация   28 Юли, 2011   /     Р. Николаев   /     411

Добър изход от ситуацията с "Лукойл" е най-желан от нашите курорти, за да не останат празни хотелите догодина

-          До каква степен междудържавните отношения се отразяват върху бизнеса на туристическите фирми и в частност да вземем конкретния случай – евентуалното отнемане на лиценза на Лукойл Нефтохим, неяснотите около проекта АЕЦ Белене?

-          Нашият бранш е особено чувствителен към всякакви политически сътресения. Не само за „Албена”, изобщо за дестинация България, може всичко това да се отрази негативно, визирайки следващата година. Руският пазар представлява доста голям процент от общия брой чужди туристи. За „Албена” той е 28-30 %, като тенденцията е да достигне 35%. За някои други курорти и хотели този процент може би е по-голям. Няма да коментирам липсата на реклама, липсата на дългосрочна политика, но всяко сътресение на междудържавно ниво ще намери отражение и в нашия бранш. Искрено се надявам това да не се случи.

 



Коментари

Все още няма коментари!

Коментирай

   captcha