Вторник, 15 Октомври 2024

7 прогнози за бъдещето на медиите

7 прогнози за бъдещето на медиите
Публикация   09 Ян, 2016   /     Мениджър   /     342

Медийните съобщения са навсякъде. Мобилният интернет надвива използването на десктоп компютрите. Търсенето на медийни продукти и съдържание по заявка (on-demand) променя традиционното еднопсочно спускане на програма от телевизията към зрителите - хората вече не са пасивен получател на новини и забавни шоу предавания. Мобилните приложения за комуникация в реално време изместват електронната поща с нейните имейли. Всичко около нас става все по-свързано. 

Тези промени ще засягат хората, бизнеса, портфолиата на компаниите. Добре информираните и добре подготвени личности не гледат на иновациите като на заплаха. Те виждат в тях възможност за развитие. 

В последните 6 години едни от най-големите експерти в областта на медиите, маркетинга и технологиите в света споделят очакванията си за бъдещето на годишната конференция IGNITION, организирана от американския сайт Business Insider.

Един от най-нашумелите и очаквани лектори на събитието тази година бе Хенри Блоджит. Той откри конференцията с презентация по темата за бъдещето на дигиталните медии и даде 7 прогнози за бъдещето на медиите. Блоджит е съосновател, изпълнителен директор и главен редактор на Business Insider - един от най-четените сайтове на света, с 80 милиона посетители средно-месечно. 

Прогнозите в презентацията му са изготвени съвместно с негови колеги от екипа BI Intelligence, който работи за проучване на поведението на потребителите на пазара и създава подробни доклади, продавани впоследствие от Business Insider. Ето какви са накратко 7-те прогнози, които той представи:

·      Потреблението на дигитални медии ще се увеличи. Всичко друго като вид медия ще се свива. 

·       Видеоклиповете, музиката и дигиталните абонаменти за печатни издания ще нарастват много бързо.

·      Рекламата в новинарските сайтове и социалните мрежи, която прилича на естествена част от останалото им съдържание, или т.нар native реклама, ще продължи да процъфтява. 

·      "Екзистенциалната" криза с блокирането на рекламата в интернет сайтовете ще бъде разрешена (но внимавайте какво си пожелавате, може да се сбъдне!). 

·      Следващата голяма технологична платформа, която ще се реализира в света, няма да бъдат умните очила, нито умните коли или пък устройствата за виртуална реалност. 

·     Телевизиите скоро ще изпитат болката на вестниците от спада на аудитория и оттеглянето на вниманието на хората от тях. 

·     Властта и богатството ще станат по-концентрирани от всякога. 



Коментари

Все още няма коментари!

Коментирай

   captcha