Проучване и финансов анализ на потреблението на над 70 000 българи, обобщено от китайската компания TIENS показва, че българинът инвестира най-много в хранителни добавки, които подпомагат: укрепването на костите и ставите , засилване на мозъчната дейност, борбата с килограмите и излишните мазнини, работата на имунната система, активността на половата система (и при двата пола).
При избора на добавки най-важното според потребителите е препоръката на близък и компанията производител. Цената не е толкова решаващ фактор при избора както при други продукти. Жните са по-склонни да дават пари за добавки от мъжете.
Според статистика на Световната здравна организация от цялото население от 6,5 милиарда човека: 5% са здрави, от които 4% деца и 1% възрастни; 15% са болни и 85% са полуздрави. Профилактиката може да разреши 92 % от здравния проблем, а медицинското лечение може да реши 8 % от проблема.
Над 45 елемента и съединения са признати като хранителни вещества, които са от съществено значение за растежа, възстановяването, обновяването, поддържането, нормалното развитие на органите, размножаването, устойчивостта към инфекции и болести.
През 1997 г. китайската компания Tiens Group стартира на международния пазар и от тогава се е превръща в глобална компания с бизнес в множество сектори, включително биотехнологии, здравен мениджмънт, хотелиерски бизнес и туризъм
Коментари
Все още няма коментари!
Коментирай