20-годишната Николая Никова от родопското с. "Момчиловци", която спечели титлата в националния конкурс за красота „Мис Родопи“ 2015, ще рекламира българското кисело мляко в Китай. Конкурсът се проведе в родното й село и е част от първото издание на Фестивала на киселото мляко.
Николая ще бъде новото рекламно лице на кисело мляко „Момчиловци“, произвеждано от китайската компания Bright Dairy, главен организатор на събитието.
Представители на бизнес организацията разпознават село Момчиловци като значима туристическа дестинация за китайския пазар и от 2008 г. са постигнали успешно партньорство с кметството на село Момчиловци по проекта за популяризиране на страната ни, родопския регион и киселото мляко като извор на дълголетие.
„Всеки проект и инвестиция от Китай у нас са важни за България. Търговско-икономическите отношения между страните ни са приоритет, а Китай е наш стратегически партньор в Азия“, заяви президентът Росен Плевнелиев по време на среща с ръководството на Bright Dairy, която се проведе в Пловдив по-рано тази седмица.
Победителката в конкурса „Мис Родопи“ заедно с подгласничките й ще посетят Китай в рамките на Програма за популяризиране на българското кисело мляко и неговите уникални свойства. След оспорвана битка Николая бе посочена като победитер от жури в състав Евгения Калканджиева – президент на модна агенция „Визаж“, Симона Евгениева – Мис България 2014, двама представители на компанията Bright Diary, Иван Тодоров от бутиковата винарска изба „Тодоров“ – ключов партньор на събитието, и Краси Гешева – известна актриса и модел. Освен с красотата си, Николая впечатли публиката и журито с невероятния си талант да свири на гайда – младата дама е солист на 100-те каба гайди.
Коментари
Все още няма коментари!
Коментирай