Вторник, 15 Октомври 2024

Bentley официално разкри Bentayga

Bentley официално разкри Bentayga
Публикация   11 Септ, 2015   /     akcent.bg   /     303

Vilner блесна на Salon Privé

Bentley официално разкри изцяло новия си модел Bentayga. Описан като най-бързия, най-мощния, най-луксозния и най-ексклузивен SUV, той черпи вдъхновение от концепцията EXP 9 F, но предлага някои нови решения като например новата предница, наподобяваща Continental GT и Flying Spur. Кросоувърът е снабден с LED фарове и раздут боди кит. На покрива са монтирани алуминиеви релси, а колелата са 20- или 22-цолови, също от алуминий.

Използването на алуминий за конструкцията е довело до редуциране на 236 кг от теглото в сравнение със стандартна стоманена конструкция.
Интериорът комбинира премиум кожа с метални елементи и като цяло е доста по-традиционен от екстериора. Информационно-развлекателната система е получила 8-инчов сензорен дисплей. Предните седалки запаметяват до 22 позиции, като в същото време предлагат подгряване, обдухване и масаж.

Моделът предлага още стандартно панорамен стъклен покрив разделен на две, като предната част се плъзга назад, а задната е фиксирана. Когато слънцето е твърде силно, стъклото може да се затъмни с натискането на бутон.

Bentley Bentayga предлага общо четири места. Двете индивидуални задни седалки запаметяват до 18 позиции и предлагат също подгряване, обдухване и масаж. Между тях е монтирана централна конзола с поставки за чаши, USB входове и др.

Върхът на екстрите включва музикална система мощност 1950 W и таблети, монтирани в седалките с 10,2-инчови екрани, 4G, WiFi и Bluetooth.

Мощността се осигурява от 6-литров W12 с две турбини, генериращ максималните 608 к.с. и 900 Нм. Агрегатът работи в комбинация с 8-степенна автоматична скоростна кутия, предаваща въртящия момент към всички колела. Това позволява на ултралуксозния SUV да ускори от 0 до 100 км/ч за едва 4 сек, преди да достигне максималните 301 км/ч.

Въпреки впечатляващата динамика комбинираният разход на Bentayga ще е едва 12,8 л/100 км, а вредните емисии са редуцирани до 292 г/км CO2.

     Vilner блесна на Salon Privé

  Магьосниците на интериорния тунинг представиха страната ни на Salon Privé Concours d Elégance

   Величествена сграда, пропита с история, заобиколена от епични градини, смятани за умалено копие на градините на Версай. Разположен на 11 км от Оксфорд, в Удсток, графство Оксфордшър, Бленхайм палас е известен като родното място и дом на един от най-влиятелните хора на ХХ век - Уинстън Чърчил. Идеално място за провеждане на едно от най-красивите и стойностни събития за автомобили в света - Salon Privé Concours d Elégance.

В тази аристократична атмосфера Vilner направи впечатляващ двоен дебют. Българското ателие, известно по целия свят, демонстрира самочувствие и вещина с два интериорни проекта, реализирани в две уникално различни, но еднакво потресаващи коли - Rimac Concept One и Tramnotana XTR.

Вътрешното пространство на електрическия хиперседан Concept One е изпълнено с фина кафява кожа, комбинирана с черна алкантара и съшита със сини контрастни конци. Апликациите по приборния панел, централната конзола и воланът пък са изработени от полиран въглероден композит. Усещането? Подобаващо уникално за кола, генерираща 1088 к.с. и вдигаща 100 км/ч от място за 2,8 сек, без да изпуска нито грам CO2 в атмосферата. Защото е електрическа.

Екипът на Vilner се гордее, че партнира на производител като Rimac, който доказа инженерните си умения пред света. Хърватите разработиха и доставят управляващия модул за епохалния Koenigsegg Regera. Щом Rimac е достоен за Кристиaн фон Кьoнигсег, значи е достоен и за Art Studio Vilner.

Българската бомба обаче бе хвърлена от испанската муха Tramontana XTR, най-екстремното изпълнение на каталунската марка. Тя се задвижва от „888-конен“ битурбо V12 от Mercedes-AMG и изглежда като извънземен болид. Който обаче е напълно легален за шосейна употреба.

Кокпитът на XTR е уникален и е пряка интерпретация на цветовата схема на екстериора. Двете разположени една зад друга седалки ефектно повтарят черното, бялото и червеното, изразени с висококачествена кожа и алкантара. Тази схема обаче няма да може да бъде видяна никъде другаде - като официален партньор на Tramontana Vilner отговаря за изпълнението на строго индивидуални кабини за всеки един XTR, поръчан на испанската фирма.

Реакцията? Публиката на Salon Privé Concours d Elégance награди интериора на Tramontana със същото количество внимание, каквото получиха и експонати от ранга на струващия 925 хил. паунда Aston Martin DB6 Vantage Volante от 1968 г. и Bentley R-Type Continental Fastback от 1954 г., оценено на над милион. Категоричен комплимент към единствения български представител в Бленхайм палас и добър повод за членовете на екипа да запалят по една пура.

        BMW Z4 в драконова кожа

   Китайският дракон не е само анатомично изключително сложно структурирано същество, а и ужасяващо на пръв поглед животно. Докато в Европа огнедишащият не се гледа с добро око, то драконът в Китай е възприеман в ролята на закрилник. Колко положително е възприеман там се илюстрира чрез екстремните тунинг коли на автошоуто Guangzhou: въз основа на BMW Z4 Roadster от първо поколение е създадено превозното средство, с як костен екзоскелет в стил на дракон. Този детайл гарантира зрителския интерес.

Капакът на двигателя, предната броня и вратите са покрити от костно-ставната система на дракона, а на багажника се развява богато украсена драконова опашка. Крилата на вратите са проектирани също с голямо внимание към детайлите, като не са забравени ноздрите и очите на дракона отпред. Всичко това трябва да осигури не само в Китай, но и навсякъде преимущество при изпреварване.

 



Коментари

Все още няма коментари!

Коментирай

   captcha