Вторник, 15 Октомври 2024

НАП обещава справедливо отношение на клиентите си

НАП обещава справедливо отношение на клиентите си
Публикация   29 Юли, 2015   /     akcent.bg   /     275

С новата си Харта данъчните се ангажират законността и спазването на правилата да са водещи в работата им

 

В Хартата на клиентите, публикувана на www.nap.bg, НАП обещава на гражданите и фирмите справедливо и честно отношение. В документа са описани основните права и отговорности на клиентите при контактите им с приходната администрация. НАП обнови досегашния си стратегическия документ, за да отговори на съвременните изисквания в сферата на обслужването и да отрази развитието на Агенцията през последните години.

„В хартата НАП открито заявява приоритета си за насърчаване на доброволното изпълнение на задълженията за плащане на данъци и осигурителни вноски и ангажиментите на всеки от екипа на агенцията за справедливо и равнопоставено отношение към клиента. Редом с това са посочени и ангажиментите, които бизнеса и гражданите имат към държавата и служителите на агенцията. Документът публично заявява визията на агенцията за следващите години и готовността ни да се развиваме, служейки на обществото“, заяви при утвърждаването на обновената Харта изпълнителният директор на НАП Бойко Атанасов.

Днес директорът на офиса на НАП в Русе Йордан Йорданов от името на служителите в него също валидира  документа за модерно отношение към клиентите от региона. Плакат с подписа му е изложен на видно място в салона за изчакване, а други са разлепени по всички етажи. На бюрата на служителите по работните местата за обслужване има разположени хартиени пирамиди с новия текст на Хартата. С нея служителите на Агенцията поемат отговорност да реагират своевременно, когато са допуснали грешка. В документа са описани и очакванията към клиентите за спазване на данъчното и осигурително законодателство и взаимно уважение.

 



Коментари

Все още няма коментари!

Коментирай

   captcha