От понеделник - 20 юни, в офиса на НАП в Русе в продължение на 1 месец ще се провежда анкета с клиентите, насочена към изясняване на тяхната удовлетвореност от качеството на работа на служители в него. Формален повод за нея е навършването на 20 юли на 1 година, откакто русенската приходна администрация отвори вратите на своята нова сграда, за да посрещне първите си посетители. През това време служителите търсеха най-подходящите начини обслужването на клиентите да бъде ползотворно и качествено. Внедрени бяха много от идеите, предложени в предишните 3 подобни допитвания.
В сегашната анкета се акцентира на преценката на русенци, дали е приемливо за тях времето, за което ги обслужват в салоните за приемане и издаване на данъчно-осигурителни документи. Търси се тяхното мнение дали информационните табла с помощни образци са достатъчно упътващи за съответните услуги. Важно е и как гражданите възприемат електронната система за управление на клиентския поток.
Ръководството на офиса на НАП в Русе разчита на гражданите да отразят в анкетните листи обективното си мнение, за да може, според техните очаквания и потребности, приходните служители да подобрят работата си.
Коментари
Все още няма коментари!
Коментирай