Европейски търговци идват за наши напитки на „Винария 2015“ в Пловдив
Публикация 16 Фев, 2015 / akcent.bg / 877 Колекциите на около 40 известни български и чуждестранни изби ще бъдат показани
Полска търговска фирма иска български изби да направят за нея собствени марки вина. Тя ще търси партньори на Международната изложба за лозарство и винарство „Винария 2015“, която ще се проведе от 4 до 8 март в Международен панаир Пловдив.
Интерес към изложбата проявява и белгийска компания, специализирала се във внос на вина от България и Испания. Тя също ще търси контрагенти сред българските изби.
Търговци от ключови за България пазари и представители на водещи чуждестранни медии ще посетят „Винария 2015“ по покана на Националната лозаро-винарска камара, която е съорганизатор на деловия форум. Концепцията предвижда и ексклузивни презентации пред представители на посолства и търговски фирми, както и пред главни редактори на национални медии. Те ще опитат продукти, получили най-високи отличия в Международния конкурс за вина и спиртни напитки, определящ наградите на „Винария“. В зоната за дегустации ще бъдат изложени носителите на приза „Златен ритон“ и златни медали, които ще бъдат обявени на 4 март на тържествена церемония.
Колекциите на около 40 известни български и чуждестранни изби, участващи във „Винария 2015“, ще бъдат показани в Града на виното, съобщиха от Националната лозаро-винарска камара (НЛВК). Там ще се провеждат майсторски класове, премиери, гурме демонстрации, ще има винен бутик и много атракции за посетителите.
Те ще могат да видят готовата реколта от 2014 г., която до този момент фирмите не са представяли никъде, подчертаха от НЛВК. Всеки следобед гостите ще се забавляват със специална програма, конкурси, състезания и лекции, добавиха от Камарата.
Основната идея в новата концепция за изложението е да върне славата на българското вино и на вътрешния, и на международния пазар, като го представи на потребителите и привлече търговците към България, обясниха от НЛВК.
Коментари
Все още няма коментари!
Коментирай