- Г-жо Тодорова, какви са очакванията на к.к. „Абена” за новия туристически сезон, различават ли се от тези на браншовата организация за ръст от около 10 процента?
- „Албена” също следва тенденцията, която е характерна за България. Ние също очакваме ръст от около 10 процента на нощувките, както и на приходите. По пазари тенденцията се изразява по различен начин- за Германия ръстът е от 30 процента, скандинавските страни- 15 на сто…
- Това е съпоставимо спрямо 2010 г…
- Да, за руския пазар ръстът е 5 процента, българският- 10 на сто, от Румъния очакваме 5 процента повече туристи, а от Полша и централна Европа- 10 процента.
- Като брой туристи за целия сезон каква е цифрата, която очаквате да се достигне?
- Очакваме около 170 000 гости…
- Най-много колко са били туристите за един сезон?
- Най-много са били тогава, когато сме работили с по-дълъг сезон, тогава, когато и западните ни партньори тръгваха от края на април и си заминаваха в края на октомври. Тогава броят на гостите в курорта бяха между 230 000 и 250 000.
- Как „Албена” работи за подобряване обслужването на туристите?
- Характерно за нашето предлагане тази година, освен безплатните шезлонг и чадър на плажа за всяка стая и безплатното настаняване на децата, които са с родителите си, предлагаме услугата Dine Around. Смея да твърдя, че сме единствените, които освен ол инклузива допълнително един обяд и една вечеря в нашите А ла карт ресторанти. Идеята е гостите ни да се запознаят с предлагането на атрактивните менюта в тези ресторанти. Гръцкият ресторант е новост за „Албена”, ще работи и мексиканският, италиански, френски… ще се предлага и здравословна кухня.
- А как ще коментирате критиките, че ол инклузивите са се превърнали в места „ядене на леген” ?
- Смея да твърдя и се надявам моето мнение да споделят много от нашите гости. Качеството на продукта ол инклузив, който „Албена” предлага, се отличава съществено от услугата, предлагана от другите хотели по Черноморието. Това е така, и защото част от продукцията ни е собствено производство, което е гаранция за качество на зеленчуци и плодове, на месо… От тази година в „Албена” работи и собствена лаборатория за качеството на храните.
- Резонно е да попитам какви ще са цените за българи?
- Цените за българи са на нивата от миналата година. Пак типично от миналата година, съветвам всеки да следи тенденциите, защото с нарастване на търсенето се увеличават и цените…
- Което означава, че по-изгодно е да се резервират места по-рано?
- Да, точно така.
- Eжегодно се реновират хотели. Тази година къде ще „мирише” на ново?
- Новост и продукта, в частта „настаняване” са реновираните хотели „Орлов” /той е и с ново име/, Мура, Нона. Хотел Добротица е с чувствително подобрение комфорта в стаите, както и хотел „Лагуна”.
- Кои са по-значимите събития, които ще привлекат още посетители през сезона?
- Имаме две европейски първенства- по бридж, и по шах, които ще протекат на много високо ниво. Традиционно ще се проведе турнирът по спортни и стандартни танци, съща част от европейското първенство. Ще бъдем домакини на два големи детски фестивала по изкуства- „Утринна звезда” и „Приятели на България”, както и „Модна фиеста”.
- От миналата година ръководството си за цел привличането на повече млади хора. Какво се прави в тази посока?
- Имаме нови добри дискотеки, нов пиано бар, ще има няколко концерна на известни български изпълнители…
- И това, което остана последно, но е в момента най-актуално- атрактивна оферта за м. май, от която могат да се възползват и русенци?
- За Гергьовден – при две и повече нощувки цената на ол инклузив е 35 лева в хотел Боряна и 65 лева в хотел Калиакра, 68 лв. в петзвездния „Фланиго гранд”. За 24 май са същите атрактивни оферти…Надявам се гостите ни да останат традиционно доволни!
-
-
Коментари
Все още няма коментари!
Коментирай