Неделя, 22 Декември 2024

Фондация ще награждава млади предприемачи с 200 000 лв.

Публикация   01 Апр, 2011   /     моите пари   /     547

Победителят ще получи 50 бона, вторият- 30 000

Фондация Empower United ще раздаде общ награден фонд от 200 000 лева на победителите в тазгодишното издание на конкурса “Награда EMPOWER за изключителни млади предприемачи”. Наградният фонд ще бъде разпределен за финансирането на двойно по-голям брой стартиращи бизнес проекти – шест през 2011 г.

Промяната в концепцията по награждаване е базирана на препоръките и коментарите на кандидатите и партньорите на конкурса. За да надгради вече постигнатото с миналогодишното състезание и с цел да подобри конкурса, Фондацията се стреми да се вслушва и съобразява с предложенията на участниците в него. На базата на обратна връзка от тях, се открояват няколко основни препоръки към конкурса – да бъде увеличен броят на печелившите проекти,  да бъдат разпределени по-близки по размер награди и да бъде дадена обратна връзка относно кандидатствалите проекти – какво да подобрят, така че бизнес планът им да е успешен. В тазгодишното издание на Наградата EMPOWER фондацията взе решение ще се съобрази с препоръките и като запази общия награден фонд, да увеличи броя на победителите и промени размера на  наградите. С новото разпределение – Първа награда от 50 000 лева и още пет награди от 30 000 лева, конкурсът ще отговори в по-голяма степен на очакванията на кандидатите и ще даде възможност на повече млади български предприемачи с иновативно мислене да реализират своите бизнес проекти.  
 
„Решихме тази година да променим концепцията, защото нашето желание е да сме максимално отворени и полезни на кандидатите като се съобразим с техните желания и съвети. Нашата основна цел е да дадем възможност на повече талантливи млади хора да осъществят идеите си и смятаме, че със суми като 50 000 и 30 000 лева може да бъде стартиран добър иновативен бизнес, за което има редица успешни примери”, заяви Томас Хигинс, председател на Фондация Empower United. „Бихме искали в бъдеще да създадем общност на печелившите в конкурса, които са развили своя успешен бизнес, без класирането да е от значение. Новата ни концепция по награждаване е и първата крачка в тази посока”, допълни той.

Освен финансова подкрепа за победителите, Фондация Empower United ще продължи да помага на всички участници в конкурса за млади предприемачи в рамките на образователните срещи-дискусии. На тези събития през 2011 г. кандидатите ще получат възможност да се срещнат както с изявени български бизнес експерти и успешни предприемачи, така и с оценители от миналогодишното издание на конкурса. Дискусиите имат за цел да помогнат младите предприемачи да структурират своите идеи и да ги оформят в бизнес план.

Първата среща-дискусия с тема "Какви са тайните за успех на доказали се новосъздадени фирми – практически съвети" се проведе в средата на февруари. На нея беше обявен и старта на конкурса за 2011 г. В периода март – май тази година са планирани още три открити дискусии – във Варна на 21 март, в Пловдив на 4 април и в София в средата на май.

За “Награда EMPOWER за изключителни млади предприемачи”

Конкурсът „Награда EMPOWER за изключителни млади предприемачи” е инициатива на Фондация “Empower United” (www.empower.bg) и е подкрепена от Американската агенция за международно развитие (ААМР). Програмата се осъществява със съдействието на Министерството на икономиката, енергетиката и туризма. Ежегодната Награда EMPOWER се връчва на талантливи млади български предприемачи с иновативно мислене в подкрепа на стартиращи бизнес проекти.

Като партньори на Наградата EMPOWER за изключителни млади предприемачи през 2011 г. се присъединиха както компании, които я подкрепиха през миналата година, като CMS Cameron McKenna - водеща европейска правна и счетоводна кантора, и AES (Ей И Ес) - една от най-големите енергийни компании в света, така и други изключително успешни организации:  Фондация „Америка за България”, Луфтханза Техник София ООД - най-проспериращата база за ремонтно-техническо авио обслужване в Европа, фармацевтичната компания Софарма АД, компанията за цялостни софтуерни решения Телерик АД, Американската Търговска Камара. Образователен партньор е Майкрософт България ЕООД, а най-новият партньор на инициативата е М-Тел - пазарен лидер в България и един от най-успешните мобилни оператори в Европа.

Организационни партньори на конкурса са JobTiger – българската компания за решения в областта на човешките ресурси, Центърът за предприемачество и управленско развитие (CEED), Международната студентска идентификационна карта (ISIC) и Българска Агенция за Инвестиции.

Програмата се организира с медийното партньорство на Нова телевизия,  Dnevnik.bg, Радио1 и Investor.BG.

За Empower United

Empower United е нестопанска организация, чиято мисия е да създава възможности за българските граждани и компании да реализират пълния си потенциал. Тя е изключително успешен пример за реализиране на публично-частно партньорство и обединява съмишленици, фокусирани  върху най-добрите световни практики и новаторски методи в развитието на лидерските и предприемачески умения и професионалната квалификация за младите хора в България.



Коментари

Все още няма коментари!

Коментирай

   captcha