Ford обяви, че според последните данни на Polk, само няколко месеца след пазарното си лансиране, моделът й B-MAX е застанал на върха в MAV (Multi-Activity Vehicle) сегмента с 15.3% пазарен дял.
Продадените представители на Ford B-MAX в основните за марката 19 европейски държави през първата четвърт на годината са били 18 500, а след модел на фирмата на синия овал се подреждат Citroen C3 Picasso, Fiat 500L, Honda Jazz и Opel/Vauxhall Meriva.
Повече от половината нови собственика на Ford B-MAX са поръчали своята кола във версия, 75% са се доверили на качествата на мултимедийната и инфо-развлекателна система с гласово управление Ford SYNC, а 42% са избрали като задвижващ агрегат еднолитровият EcoBoost бензинов двигател, определен за Международен двигател на годината 2012.
До момента, Ford B-MAX може да се похвали с няколко престижни международни отличия, в това число и на победител и носител на званието AUTOBEST 2013.
Volvo Car Group обяви, че системите за обезопасяване на пешеходците на компанията са били отличени с престижната награда Global NCAP Innovation Award 2013, а наградата е била връчена по време на конференцията Enhanced Safety of Vehicles (ESV) в Сеул.
През последните няколко години, Volvo работи изключително засилене в областта на допълнителното обезопасяване и защита на пешеходците в критични ситуации. Сред основните система са тази за автоматично задействане на спирачната система при засичане на пресичаш пътното платно човек, система за разпознаване на велосипедисти, първата в света предпазна въздушна възглавница за пешеходци и други.
С представянето на новото Volvo V40 през миналата година, компанията направи следващата стъпка към постигането на още по-висока безопасност на пешеходците. Новият модел на компанията беше първия в света, който разполага с предпазна въздушна възглавница, защитаваща главата на човека в случай на челен удар.
Новоразработената система Pedestrian Airbag Technology на Volvo разполага със сензори в предната броня, които при регистриране на удар разкачат задната част на предния капак. В същото време, под него започва разгъването на въздушната възглавница.
Повдигането на предния капак и самият въздушен буфер, който покрива почти 1/3 от предното стъкло, гарантират значително омекотяване на удара между главата на пешеходеца и превозното средство.
Коментари
Все още няма коментари!
Коментирай