По-голямата част от членовете на Българската търговско-промишлена палата /БТПП/ не вижда в предизборните програми конкретни мерки за изпълнение на поетите обещания от партиите.
Това показват резултатите от направено от БТПП в периода 25-26 април анкетно допитване сред членовете на Палатата във връзка с предизборната кампания и обявените ангажименти, съобщи пресцентърът на работодателската организация. 53 на сто от анкетираните споделят, че в предизборните програми липсват конкретни мерки за изпълнение на обещаното.
По отношение на заетостта, която е поставена като приоритет от повечето политически партии, над половината от фирмите /54 на сто/ са на мнение, че липсва обосновка за изпълнението на този приоритет. Бизнесът предупреждава, че при увеличаване на данъците и ДДС ефектите преди всичко ще са свързани с нарастване на сивата икономика /според 73 на сто/ и с ръст на безработицата /според 48 на сто/.
Едва пет на сто считат, че увеличаването на данъчната тежест ще доведе до повече приходи в бюджета. Основната част от бизнеса е на мнение, че в предизборните програми на партиите липсват ясни предложения за решаване на проблемите с монополите /според 78 на сто от фирмите/, в здравеопазването /76 на сто/, в образованието /67 на сто/ и в пенсионната система /75 на сто/.
Коментари
Все още няма коментари!
Коментирай