Днес е : Вторник, 12 Ноември 2019

Премиерът подкара и влак

Публикация 11 Jun, 2019 / akcent.bg

   За разлика от монарха, който е първият „шофьор“ на уникалната теснолинейка Сараньово – Белица, премиерът само се возеше. "Нямам книжка за влак!", пошегува се Бойко Борисов в отговор на въпроса той ли ще кара влака.

   Борис III подкарва локомотива на 30 юли 1939 година, когато е пуснат в експлоатация участъкът Якоруда – Белица.

   За разлика от него Бойко Борисов пътува от гара Пазарджик до гара Белозем в демонстрационно пътуване със Специален влак I със скорост до 160 км/ч с локомотив на RCC (1116 072).

   Влакът е в състав от два вагона - бистро с първокласно отделение и пътнически вагон. 

   Припомняме, че по-рано днес Борисов инспектира изграждането на ЖП магистралата със Сърбия и Турция в участъка край Елин Пелин. 

    При влизането си в Пазарджик, премиерът наду "Лед Цепелин". Борисов разгледа с интерес системата за управлението на трафика и напълно ремонтираната гара в града. След това той се качи в локомотива и зае мястото на помощник-машиниста. 

    В кабината на локомотива са още и министрите Росен Желязков, Владислав Горанов и Томислав Дончев, както и директорът на НКЖИ инж. Красимир Папукчийски. 

Точно в 11:08 часа специалният влак потегли към Пловдив. Времепътуването между двата града е сведено само до 23 минути след мащабната реконструкция на жп трасето от Септември до Свиленград. 

    "Трябва да качим хората на влаковете. Сега, като купим новите влакове... седиш си, четеш си книжка", обеща премиерът.

   По-късно от пресцентъра на "Дондуков" 1 съобщиха, че министър-председателят Бойко Борисов е направил оглед на приемното здание на гара Пазарджик. Тя е финансирана по Оперативна програма „Транспорт“ на стойност 3,63 млн. лв., от които 3,085 млн. лв. са от ЕС. Гара Пазарджик е завършена за 9 месеца в периода януари-септември 2014 г. Преди началото на проекта през гарата са минавали 231 000 пътници годишно. След модернизацията на гарата и на жп отсечката Септември-Пловдив броят на пътниците е нараснал на 260 000 души. 

    От гара Пазарджик премиерът Борисов се качи на влак, с който ще премине по трасе за скоростно движение, изградено по европейските стандарти за проектиране на скоростни линии за пътнически превози.

Премиерът Бойко Борисов стана като цар Борис III - подкара влак.

За разлика от монарха, който е първият „шофьор“ на уникалната теснолинейка Сараньово – Белица, премиерът само се возеше. "Нямам книжка за влак!", пошегува се Бойко Борисов в отговор на въпроса той ли ще кара влака.

Борис III подкарва локомотива на 30 юли 1939 година, когато е пуснат в експлоатация участъкът Якоруда – Белица.

За разлика от него Бойко Борисов пътува от гара Пазарджик до гара Белозем в демонстрационно пътуване със Специален влак I със скорост до 160 км/ч с локомотив на RCC (1116 072).

Влакът е в състав от два вагона - бистро с първокласно отделение и пътнически вагон. 

Припомняме, че по-рано днес Борисов инспектира изграждането на ЖП магистралата със Сърбия и Турция в участъка край Елин Пелин. 

При влизането си в Пазарджик, премиерът наду "Лед Цепелин". Борисов разгледа с интерес системата за управлението на трафика и напълно ремонтираната гара в града. След това той се качи в локомотива и зае мястото на помощник-машиниста. 

В кабината на локомотива са още и министрите Росен Желязков, Владислав Горанов и Томислав Дончев, както и директорът на НКЖИ инж. Красимир Папукчийски. 

Точно в 11:08 часа специалният влак потегли към Пловдив. Времепътуването между двата града е сведено само до 23 минути след мащабната реконструкция на жп трасето от Септември до Свиленград. 

"Трябва да качим хората на влаковете. Сега, като купим новите влакове... седиш си, четеш си книжка", обеща премиерът.

По-късно от пресцентъра на "Дондуков" 1 съобщиха, че министър-председателят Бойко Борисов е направил оглед на приемното здание на гара Пазарджик. Тя е финансирана по Оперативна програма „Транспорт“ на стойност 3,63 млн. лв., от които 3,085 млн. лв. са от ЕС. Гара Пазарджик е завършена за 9 месеца в периода януари-септември 2014 г. Преди началото на проекта през гарата са минавали 231 000 пътници годишно. След модернизацията на гарата и на жп отсечката Септември-Пловдив броят на пътниците е нараснал на 260 000 души. 

От гара Пазарджик премиерът Борисов се качи на влак, с който ще премине по трасе за скоростно движение, изградено по европейските стандарти за проектиране на скоростни линии за пътнически превози.

Копирано от standartnews.com

Коментари

Свързани новини

Реклама

Реклама