Днес е : Понеделник, 30 Ноември 2020

Пандемията срина продажбите на червила, но не и на грима за очи

Публикация 27 Sep, 2020 / akcent.bg

   Носенето на маски заради коронавируса променя потреблението на грим - това коментира един от шефовете на козметичния гигант Flormar пред в. "Хюриет". Продажбите на червила са паднали с 10-12%, докато тези на продукти за очи са се увеличили

   "Пандемията не спря козметичната индустрия. Но промени продажбите на продукти", отбелязва Джем Шенбай. Особено спиралите за мигли са обект на голямо търсене. Навиците на потребителите за пазаруване също са се променили. "Преди пандемията отваряхме нов магазин на всеки четири дни и доставяхме по 250 продукта в минута", казва той. Но след това компанията е сложила фокус върху електронната търговия, тъй като хората са спрели да ходят в моловете.

Коментари

Свързани новини

Още Новини

Реклама

Реклама