Днес е : Неделя, 9 Август 2020

Първо физическо модно ревю в ерата COVID-19 – на марката „Долче и Габана“

Публикация 18 Jul, 2020 / akcent.bg

   Италианската модна къща „Долче и Габана“ бе сред първите, организирали физическо ревю с гости на Седмицата на мъжката мода в Милано. Лейбълът показа идеите си за мъжки стил за пролет/лято 2021 в университетски кампус на изследователската фондация „Хуманитас“ в Роцано. Моделите на подиума спазваха задължителна дистанция от поне метър помежду си.

   Без целувки и прегръдки, безопасно разстояние сред моделите и гостите и маски за лице – тези правила се спазваха при едно от първите физически модни ревюта за сезона – това на италианския лейбъл „Долче и Габана“. Част от Седмицата на мъжката мода в Милано шоуто на открито бе посетено от гости с маски, докато моделите се разходиха в градина, спазвайки разстояние от поне метър помежду си. Ревюто бе в университетския кампус на „Хуманитас“, медицинска изследователска фондация, която опитва да разработи ваксина за новия коронавирус, а „Долче и Габана“ подпомагат финансово това изследване. Заедно с друг италиански бранд – „Етро“, „Долче и Габана“ организираха физическо ревю с гости след отпадането на редица ограничителни мерки в по-голямата част от Европа.

   Доменико Долче и Стефана Габана бяха казали, че им е отнело много време да разберат дали организирането на физическо шоу ще бъде възможно, но то представлява послание за оптимизъм, че модният бизнес постепенно се завръща в Италия. Вдъхновена от цветовете на Амалфи, пролетно-лятната мъжка колекция на D&G, показана в град Роцано, на юг от Милано, включваше 102 модела облекла в различни нюанси на синьото, някои от тях с принтове на неокласически статуи. Имаше ризи и къси панталони с подхождащи си ярки симетрични щампи, кимона с разхлабени дълги панталони и дори саронг. На ревюто присъстваха около 200 гости, предимно от Италия, за разлика от събитията в нормални времена, когато обикновено посетителите са 500. Чуждестранни знаменитости и китайски клиенти липсваха поради ограниченията за пътуванията.

   Въпреки че моделите не носеха маски, за финалното си излизане двамата дизайнери бяха покрили лицата си.
Италианското поп-опера трио „Ил Воло“ пееше на живо на специално издигната платформа по средата на градината.

Коментари

Свързани новини

    Още Новини

    Реклама

    Реклама