Днес е : Вторник, 11 Август 2020

Все повече българи искат да брандират автомобилите си с България след авто изложба-конкурс

Публикация 22 Jun, 2020 / akcent.bg

   От 19-ти до 21-ви юни се проведе авто изложба-конкурс „Ние сме България“, която е първата подобна изложба, провеждана в страната ни. Събитието се състоя на паркинга пред Исторически парк край Варна, които бяха организаторите зад тази инициатива.

   Собственици на превозни средства от цялата страна, сред които леки автомобили, мотори, камиони и дори бъги, взеха участие в конкурса. Надпреварата бе за най-добре брандирано превозно средство с елементи на български символи, знамена, мотиви, картини на историческа тематика и цитати. Целта на тези превозни средства е, когато ги срещнем, те да допринасят за повишаване на българското ни самосъзнание и да ни напомнят, че сме наследници на велик народ.

   Публиката избра своите фаворити, като най-много гласове получиха камионите на Крум Дончев и Владислав Ангелов, които взеха участие с два от петте си брандирани с България камиони. Дизайнът на единия от тях бе с кан Крум, а на другия с кан Аспарух. На второ място посетителите определиха автомобила „Заветът на Кубрат: заедно можем всичко“, собственост на Румен Янков, а „Балканският лъв“, собственост на Вася Михайлова стана автомобила на трето място.

    През 3-те дни на събитието, за да се насладят на превозните средства, пристигаха посетители от цяла България, които гласуваха за своите фаворити. Получилите най-много гласове на 1-во, 2-ро и 3-то място спечелиха и парични награди в размер, както следва - 5 000 хиляди, 2 000 и 1 000 лева.

   Авто изложба-конкурс „Ние сме България“ пробуди интереса и на много от посетителите да брандират с България и своите превозни средства, които ще могат да вземат участие в събитието догодина.

   Посетителите не са гласували според марката на превозното средство, а според изображенията, които най-много са им допаднали. Някои от тях дори споделят: „Не очаквахме да видим толкова много и различни превозни средства. Дори старият ти автомобил, изрисуван с България, става като нов.“

   По време на втория ден от събитието за реклама на България на колела, от Исторически парк честваха и 1-вата година от своето откриване. За празничната вечер, освен традиционни за предците ни гозби и специално бутилирано вино за Исторически парк, организаторите бяха подготвили и тематична програма, която стартира с авторските изпълнения на етно певицата Любомира Павлова.  В програмата бе включена и демонстрация с хищна птица, а опитомявянето и използването им за лов е древно изкуство, което датира повече от 12 хиляди години. Бе представена и дълго чаканата премиера на исторически спектакъл, чиято история представя по интересен и интригуващ начин  „Завета на кан Кубрат“. За зрелищния финал на вечерта се погрижиха от „Палячи“  със своя огнен и светлинен спектакъл, които представляват невероятна техника и майсторско жонглиране, динамични бойни схватки под звуците на тематична музика и впечатляваща хореография.

   Относно другите инициативи, целящи повдигане на националното самосъзнание на българите, може да следите в сайта на Исторически парк: https://ipark.bg/ и на тяхната Facebook страница: https://www.facebook.com/HistoricalPark.BG/

 

Коментари

Свързани новини

Още Новини

Реклама

Реклама