Петък, 19 Април 2024

ОБЩИНА РУСЕ ОБЯВЯВА КОНКУРС ЗА НАЧАЛНИК НА ОТДЕЛ „ОБРАЗОВАНИЕ”

Публикация   15:48     11 Ян, 2011 /     Община- Русе   /     389

 

 

Община Русе обявява конкурс за длъжността  „Началник на отдел образование” към дирекция „Култура и образование”. Той ще ръководи, организира, контролира  и отговаря за дейността на отдел „Образование” при провеждане на държавната политика в областта на образованието на територията на общината.

Минималните изисквания към длъжността са: бакалавърска степен на образование, пет години професионален опит, минимален ранг – ІІІ младши. 

   Специфичните изисквания за длъжността, съгласно длъжностна характеристика са:

   1.  Професионална област на висшето образование -  всички професионални направления включени в областта на педагогическите науки, хуманитарните науки и природните науки, съгласно  Класификатор на областите на висшето образование и професионалните направления утвърден с ПМС 125 от 24.06.2002 г.

2. Професионален опит най -малко 5 години - да е придобит в области на  дейности, свързани с организацията, контрола и управлението на звена от системата на народната просвета, или опит на длъжност в областта на образованието, или опит в обучението и възпитанието на деца и ученици в системата на народната просвета.

3. Да познава нормативните документи – Закон за народната просвета и Правилник за прилагането му;  Закон за степента на образование, общообразователния минимум и учебния план; Закон за администрацията; Закон за държавния служител; Закон за местното самоуправление и местната администрация;  Наредба № 1/2010 г. за работните заплати на персонала в звената от системата на народната просвета;   Наредба № 3/2008 г. за нормите за преподавателска работа и реда за определяне на числеността на персонала в системата на народната просвета; Наредба № 7 /2000 г. за определяне броя на паралелките и групите и броя на учениците и на децата в паралелките и в групите на училищата , детските градини и обслужващите звена; Наредби на Общински съвет Русе;

                    4. Личностни умения и компетентности:  умения за анализиране и  разглеждане на проблемите в дълбочина, познаване и ползване на нормативните актове, свързани с дейността на служителя, отчитане на различни гледни точки; умения за  изграждане и поддържане на добри отношения вътре и извън администрацията, познаване на правилата на администрацията и административната среда ;  умения за ясна и целенасочена комуникация по служебни въпроси с адекватна детайлизация и подбор на аргументи;  умения за мотивиране и поощряване на подчинените служители; умения за дефиниране  и разясняване на краткосрочните и дългосрочни цели на администрацията.

   Конкурсът включва решаване на тест и интервю.

      Подаването на документите за участие в конкурсната процедура се извършва лично или чрез пълномощник.

Документите за участие се подават в срок до десет дни  от публикуването на обявлението  за конкурса / 11 януари 2011 година/. Повече информация можете да получите на телефони: 082 / 506-665 или 506-777.

 



Коментари

Все още няма коментари!

Коментирай

   captcha