Община Русе обявява конкурс за длъжността „Началник на отдел образование” към дирекция „Култура и образование”. Той ще ръководи, организира, контролира и отговаря за дейността на отдел „Образование” при провеждане на държавната политика в областта на образованието на територията на общината.
Минималните изисквания към длъжността са: бакалавърска степен на образование, пет години професионален опит, минимален ранг – ІІІ младши.
Специфичните изисквания за длъжността, съгласно длъжностна характеристика са:
1. Професионална област на висшето образование - всички професионални направления включени в областта на педагогическите науки, хуманитарните науки и природните науки, съгласно Класификатор на областите на висшето образование и професионалните направления утвърден с ПМС 125 от 24.06.2002 г.
2. Професионален опит най -малко 5 години - да е придобит в области на дейности, свързани с организацията, контрола и управлението на звена от системата на народната просвета, или опит на длъжност в областта на образованието, или опит в обучението и възпитанието на деца и ученици в системата на народната просвета.
3. Да познава нормативните документи – Закон за народната просвета и Правилник за прилагането му; Закон за степента на образование, общообразователния минимум и учебния план; Закон за администрацията; Закон за държавния служител; Закон за местното самоуправление и местната администрация; Наредба № 1/2010 г. за работните заплати на персонала в звената от системата на народната просвета; Наредба № 3/2008 г. за нормите за преподавателска работа и реда за определяне на числеността на персонала в системата на народната просвета; Наредба № 7 /2000 г. за определяне броя на паралелките и групите и броя на учениците и на децата в паралелките и в групите на училищата , детските градини и обслужващите звена; Наредби на Общински съвет Русе;
4. Личностни умения и компетентности: умения за анализиране и разглеждане на проблемите в дълбочина, познаване и ползване на нормативните актове, свързани с дейността на служителя, отчитане на различни гледни точки; умения за изграждане и поддържане на добри отношения вътре и извън администрацията, познаване на правилата на администрацията и административната среда ; умения за ясна и целенасочена комуникация по служебни въпроси с адекватна детайлизация и подбор на аргументи; умения за мотивиране и поощряване на подчинените служители; умения за дефиниране и разясняване на краткосрочните и дългосрочни цели на администрацията.
Конкурсът включва решаване на тест и интервю.
Подаването на документите за участие в конкурсната процедура се извършва лично или чрез пълномощник.
Документите за участие се подават в срок до десет дни от публикуването на обявлението за конкурса / 11 януари 2011 година/. Повече информация можете да получите на телефони: 082 / 506-665 или 506-777.
Коментари
Все още няма коментари!
Коментирай