Времето, когато Брайън Адамс пееше по стадиони, изглежда далечен спомен. Днес той е фотограф и снима звезди като Рита Ора, Шер, Иги Поп, Дженифър Хъдсън и Граймс. Техните образи ще се появят в календара на „Пирели” за 2022 година.
Темата, която обединява фотографиите, е „По пътя“. Това е причината известните музиканти да са снимани сякаш са на турнета.
Рита Ора във ваната.
Вече „изтекоха” снимки от предстоящия календар в мрежата – вижда се как Рита Ора размахва крака във вана, а Шер си слага червило, гледайки се в огледалото на някаква гримьорна.
Адамс, който работи като професионален фотограф повече от десетилетие, се присъединява към „отбора” на талантливите фотографи, снимали за „Пирели”, сред които са имена като Ани Лейбовиц и Питър Линдберг. Адамс си признава, че в конкретния случай има едно малко предимство пред тях – самият той е музикант и много лесно общува с колегите си.
„Ние на мига се разбираме – дори и досега никога да не сме се срещали. Просто защото като музикант имам огромното желание да представя колегите си във възможно най-добрата светлина” – обяснява Брайън Адамс, който преди 30 години спечели наградата „Грами” за най-добра музика към филм.
Той отчита и че по време на снимките използва своя собствен опит от преживяванията си по време на турнетата. А той е близо 40-годишен. „Понякога ми се налага да предразположа колегите си, разказвайки им за някой любопитен инцидент по време на турнетата ми. Така отключвам и в тях някой спомен. Принципно, когато съм зад фотоапарата, работя по следния начин – задавам темата, нахвърлям сценария и снимам. И съм забелязал, че и при позирането е същото, като при музиката – колкото повече се раздаваш по време на снимки, толкова по-добре изглеждаш” – признава Брайън Адамс.
Макар и музикантът да е световно известен с хитовете си „Лятото на 69-а“ (Summer of’69) и „Всичко, което правя” (Everything I do (I do It for You), той държи да се наложи и като фотограф. Вече е имал изложби в галерии като Saatchi в Лондон, снимал е за списания като Vogue и Harper’s Bazaar. Освен това е издал няколко албума с фотографии, един от които е с портрети на ветерани от войната в Афганистан и с улични търговци – бездомници.
„Много секси, без да е откровено секси“
Адамс обяви, че снима за „Пирели” още през юни, когато публикува пост в социалните мрежи, признавайки, че е много горд да участва в проекта. За 2021 г. нямаше календар заради пандемията и заради това ентусиазмът бе толкова голям, че снимките за 2022 г. бяха направени само в рамките на три дни – през юни и юли, в Лос Анджелис и на италианския остров Капри.
Брайън Адамс снима Граймс.
Приятелката на Илон Мъск – канадската изпълнителка Граймс и американската певица Нормани се снимаха на фона на Palace Theatre и на Шато Мармонт в Лос Анджелис.
Брайън Адамс снима Saweetie.
А американската рапърка Saweetie позира на Адамс в италианския хотел „Скалинатела“.
„Пирели” отдавна се е наложил с календарите си – първият излиза през 1964 година. През всичките тези години той залага на чувствените образи на жените. Но след ерата #MeToo концепцията му е леко променена – търсят се възможно най-пъстри женски персонажи. Включени са дори и няколко мъже.
Една от най-запомнящите се снимки е как Иги Поп, изцяло покрит със сребърна боя, релаксира след тежко шоу. На друга снимка се вижда как роденият в Китай хип-хоп изпълнител Бохан Феникс стои без риза под светлината на прожекторите.
Брайън Адамс на концерт.
Брайън Адамс признава, че след ерата #MeToo неговата цел при снимките е колегите му да са „много секси, без да са откровено секси”. А дали го е постигнал, ще разберем през ноември. Тогава календарът на „Пирели” официално излиза на пазара. Сигурни сме, че българските фенове на Брайън Адамс, които са били на концерта му в София през 2016 г., и сега няма да пропуснат да се насладят на таланта му – този път като фотограф.
Коментари
Все още няма коментари!
Коментирай