Вторник, 23 Април 2024

`Калашников`, но не АК-47, а електромобил – за `гражданския` пазар

`Калашников`, но не АК-47, а електромобил – за `гражданския` пазар
Публикация   21:49     23 Авг, 2018 /     akcent.bg   /     384

Оръжейният концерн представи модел на ток, както и хибридно бъги

   Концернът "Калашников" използва изложението Армия-2018, което се провежда в Москва, за да покаже своите разработки не само при оръжията, но и при автомобилите. Производителят на легендарния автомат явно гледа към бъдещето, тъй като залага на електрическо задвижване.

  Първата машина е малък електромобил – UV-4, чийто размери са дължина 3440 мм, широчината – 1530 мм и височина – 1730 мм. Теглото на електромобила е 650 кг., като той е предназначен не само за специални клужби, но и за "гражданския" пазар.

   Машината донякъде напомня на Renault Twizy, като задвижването е поверено на електромотор с мощност 68 к.с., който се зарежда от литиево-желязна-фосфатна батерия. Електромобилът може да развива максимална скорост от 80 км/ч, а пробегът му с едно зареждане е 150 км.

   Втората машина на "Калашников" е бъги със задвижване на четирите колела, което е предназначена за нуждите на армията. Автомобилът се казва OV-2, като разчита на хибридно задвижване и може да вози до 4 човека, в това число и шофьор.

   Задната ос на машината се задвижва от двигател с вътрешното горене и мощност 57 к.с., а предната – с електромотор със 75 к.с.

   Военния всъдеход е получил пружинно окачваве с хидравлични амортисьори. Размерите му са по-малки от тези на UV-4 – дължината е 2900 мм, широчината – 1800 мм, а височината – 1500 мм.

   Концернът е готов и с електрически мотоциклет – SM1, който също е разработен по поръчка на Министерството на отбраната на Русия. Машината развива до 90 км/ч, като с едно зареждане изминава 150 км. Задвижването става с помощта на мотор с постоянен ток от литиево-йонна батерия.



Коментари

Все още няма коментари!

Коментирай

   captcha