Четвъртък, 25 Април 2024

Моделът `Внимание - време - пари`

Моделът `Внимание - време - пари`
Публикация   10:07     04 Юли, 2018 /     akcent.bg   /     371

   Моделът внимание-време-пари предлага рамка, която дава основание на всеки съвременен бизнес да предприема стъпки за подобряване на дизайна на продукта и на изживяването на крайния потребител, смята авторът. Според него днес най-много печелят на пазара тези продукти, които имат красив дизайн и карат хората да се чувстват по-умни и по-хитри. „Колкото по-ефективно могат потребителите да харчат ценните си внимание, време и пари, толкова по-умни се чувстват. Колкото по-умни се чувстват, докато взаимодействат с продукта, толкова повече го обичат. Наричаме това теоремата на умния потребител“, пише Сривастава.

  Така например Facebook осигурява платформа за комуникация, която спестява време и в която разполагаме с обширен указател от контакти. Това е една от причините социалната мрежа да е ценна. То е нещо полезно, отвъд показността в нея, която я прави изкушаваща. Отвъд видимото и дизайна. То е услуга, която би липсвала на всеки, унищожил Facebook профила си. Защото му спестява време. Прави комуникацията му с другите по-бърза. Кара го да чувства, че живее по-умно, по-хитро. И е безплатно – спестява от единия от трите ни ценни ресурси, парите. Доколко потребява от вниманието ни и колко ценно е то, спрямо другите ни два капитала, оставяме да прецените на вас.  

 


Коментари

Все още няма коментари!

Коментирай

   captcha