Четвъртък, 25 Април 2024

Facebook ще се бори с 60 млн. фалшиви профила

 Facebook ще се бори с 60 млн. фалшиви профила
Публикация   08:46     02 Ноемв, 2017 /     akcent.bg   /     643

Компанията преброява още 207 дублирани профила и ще намали печалбите си, за да се справи с проблема

  Facebook увеличи дяла на фалшивите и дублирани профили в социалната си мрежа, съобщава онлайн изданието BusinessInsider. Компанията изчислява, че вече има около 60 млн. фалшиви профила и около 207 млн. дублирани профила. Данните са поместени в редовния доклад за финансовите резултати на компанията за третото тримесечие на годината.

   Досега Facebook изчисляваше, че дублираните профили са около 6% от общия брой. Сега компанията увеличава дяла им до 10% от всички 2.07 млрд. профила, които са активни поне веднъж месечно. Преди дялът на фалшиви профили беше 1%, докато сега е увеличен до 2% или 3%. Facebook казва, че промените са породени най-вече от новия метод, който компанията прилага за определяне на съмнителните профили.

   Освен това основателят на Facebook Марк Зукърбърг обяви, че компанията ще вземе по-строги мерки за справяне с фалшивите профили и фалшивите новини. Решението му е нов опит да успокои политиците в САЩ, които през последните дни остро критикуват компанията заради подозренията, че платформата ѝ за онлайн реклама е използвана от руски агенти, за да влияят на президентските избори миналата година.

  "Нашето общество продължава да расте и нашият бизнес се развива много добре. Нищо от това не е от значение, ако услугите ни се използват по начини, които не сближават хората. Категорични сме за недопускането на злоупотреби с нашите платформи. Инвестираме в сигурността толкова много, че ще повлияе на общата печалба на компанията. Защитата на нашето общество е по-важна от максималните печалби", пише Зукърбърг в писмо до инвеститорите. Компанията казва още, че ще удвои броя на служителите, които проверяват съдържанието, което се публикува и споделя в социалната мрежа.



Коментари

Все още няма коментари!

Коментирай

   captcha