Сряда, 24 Април 2024

Мото Пфое акцентира върху решения за всеки един клиент

Мото Пфое акцентира върху решения за всеки един клиент
Публикация   15:11     28 Ноемв, 2010 /     Румен НИКОЛАЕВ   /     787

Форд отчита 7 млрд. долара печалба за 2009-а без държавни заеми


 

Заради интересът на българския пазар към Форд Фиеста определено може да се каже, че има вече Фиеста сегмент. Това съобщиха баща и син Пфое – Карл Хайнц и Филип специално за www.akcent.bg при представяне на предпремиерата на новия Форд Фокус през отминаваща седмица.

Интересът към Фокус и Фиеста на база реализираните продажби показва, че българите са се насочили към средния клас автомобили. Затова и в новия Фокус, който ще излезе на пазара през 2011 г. ще има повече хай-тек системи за сигурност, в сравнение с автомобилите на БМВ, сподели Карл Хайнц Пфое.Нещата в момента изглеждат доста различно от началото на 90-те години на 20 век, когато фирмата стъпва в България. Тогава са се търсели скъпи коли, тъй като до тогава пазарът не е предлагал такива.

Политиката на Мото Пфое още от стъпването на фирмата в страната през 1991 година е печалбата изцяло да се реинвестира в изградените автосалони и сирвизи и в изграждането на нови. Още през първата година при влизането в България стратегията е била да се създава дилърска и сервизна мрежа. Тяхното мислене се изразява в това- независимо от населеното място, в София или в Благоевгред или в Русе, клиентите да получават едно и също ниво на обслужване. Затова инвестициите са не само в сгради и оборудване, но и в обучение и развитие на персонала, казва Пфое младши. Тази философия предполага след като веднъж клиентът е купил автомобил или е ползвал сервиза, да се върне отново при същия дилър или при същия механик, доволен от обслужването. В сравнение с автомобилите от преди 10 години може да се види, че сред все по-важните неща е да се предлагат решения за всеки един клиент. Това важи както при покупката на нов автомобил, така и в сервизното обслужване.

На въпрос как финансовата криза се е отразила на Форд Карл Хайнц Пфое отговори така: Докато Крайсмер, GM, които банкрутираха и след това ползваха парите на данъкоплатците, то Форд не е поискал и един цент подобен кредит. За състоянието на компанията говори най-добре фактът, че в световен мащаб Форд бележи за 2009 г. печалба от продажби 7 млрд. долара, докато Тойота, която има повече продадени автомобили, е с 3 млрд.

Освен това, Форд има стратегия и относно производство на своите автомобили- средният клас леки коли като Галакси, Фокус и др. ще се разработват в Европа ище се продават в целия свят,  докато камионите- в САЩ.



Коментари

Все още няма коментари!

Коментирай

   captcha

Прочети още